We werken en werkten voor multinationals én voor het midden- en klein bedrijf; voor de hospitalitybranche, de maakindustrie en consultants; voor pensioenuitvoerders en pensioenfondsen; binnen de ict, offshore én de uitgeverswereld; voor bouwbedrijven en ontwikkelaars; voor communicatieprofessionals, de energiesector en grootschalige procestechnologie in de industrie.

Dat lijkt heel verschillend en dat is het ook. Tegelijk maakt dat voor onze creatieve processen niet uit. Verdieping en ervaring in een specifieke branche kan een meerwaarde zijn, maar ook een valkuil. Een valkuil voor herhaling. Wij blijven alert.

Thema’s vallen veelal binnen de corporate communicatie, binnen een (deel)project of interne communicatie. Strategie richt zich op het bouwen van merken en identities. Thema’s komen uit de actualiteit: duurzaamheid, bedrijfsprestaties en technologische ontwikkelingen. 

We werken zowel in de Business-to-Business sector als voor Business-to-Consumers/Public.

We maken bedrijfspresentaties en relatiemagazines. Websites vormen vaak de basis, daaromheen ontwikkelen we andere middelen.