EEN THUISBASIS VOOR UW MERK
Reden voor een nieuwe of vernieuwde website ligt in ontwikkelingen van uw organisatie of merk. Bij het ontwerpen van de website gaan we uit van de beleving van de bezoeker, de ‘user experience’ staat centraal, úw verhaal vanaf de andere kant. Belangrijk is verder het positioneren van de website binnen de totale middelenmix.
BELANGRIJKE VRAGEN
Wat is het ambitieniveau en wat is het doel van de website, wat gaat het opleveren en (hoe) gaan we dat meten? Welke functionaliteiten zijn belangrijk, voor nu en voor straks? Wat maken we interactief? Hoe organiseren we de content? Hoe maken we de navigatie onzichtbaar gebruiksvriendelijk? En welke aanpassingen zijn nodig voor het interface design per device?
Afspraken over het werkproces worden ook opgenomen in de debriefing. Wie speelt welke rol, in welke fase. Daarbij kijken we verder dan de lancering van de website. We maken afspraken over beheer, ontwikkeling en onderhoud. Het gaat dus over de ‘voorkant’ én de ‘achterkant’ van de website.